piątek, 10 maja 2013

Tołpa dermo body aktywne serum antycellulitowe - moja opinia

Mniej więcej 2 tygodnie temu zakupiłam kolejny żel antycellulitowy. Tym razem jest to:

tołpa: dermo body, cellulite, aktywne serum antycellulitowe

Co pisze i obiecuje producent:


długotrwały efekt
cellulit utrwalony
zmniejsza obwód uda do - 2 cm
redukuje cellulit do -20 %

jest skoncentrowany. Redukuje cellulit utrwalony do - 20 % zapewniając długotrwały efekt. Silnie wyszczupla i redukuje nadmierne centymetry do - 2 cm. Wspomaga eliminację tkanki tłuszczowej i wygładza nierówności. Stymuluje mikrokrążenie i wzmacnia naczynka krwionośne.

Wspomaga usuwanie toksyn i nadmiaru wody. Przywraca sprężystość, uelastycznia i ujędrnia skórę. Przy regularnym stosowaniu sylwetka odzyskuje smukłe kształty, nierówności zostają zredukowane, skóra jest silnie wygładzona, napięta i wzmocniona.


BADANIA

redukuje cellulit utrwalony do - 20 % i o 1,5 stopnia (skala 0-3)
zmniejsza obwód uda do - 2 cm
eliminuje nierówności i poprawia napięcie skóry
* badania aparaturowe i dermatologiczne na grupie 15 osób – USG skóry, pomiar obwodów. Wyniki badań aparaturowych i pomiary po 8 tygodniach stosowania.

SKŁADNIKI

borowina tołpa.®, wyszczuplający kompleks fosfolipidów, kofeiny i ekstraktu z kory wierzby, antycellulitowy kompleks ruszczyku kolczastego, cytryny i guarany, antycellulitowy wyciąg z kory afrykańskiego drzewa Cekropia, tygrysia trawa, zielona kawa, hialuronian sodu, betaina

Moje odczucia:

Po pierwsze, za krótko używam tego specyfiku, aby mówić o jego skuteczności, na to przyjdzie pora:)

Natomiast mam już swoje zdanie na temat jego użytkowania

- konsystencja - dość rzadka, kiedy wyciśnie się zbyt dużo, przelewa się przez palce; pewnie dlatego jest taka a nie inna, że nie dodano żadnych "ekstra" chemicznych zagęszczaczy - same naturalne składniki
- kolor, zapach - brązowawy, zapach...hmm... cytrusowy, jakby pieprzowy (chociaż nic pieprzowego nie ma w składzie), bardzo energetyczny
- opakowanie - 250 ml, z pompką; zdarzyło mi się, że porcja serum mocno wystrzeliła z pompki, ze względu na konsystencję
- wchłanianie - w sumie szybkie, ze względu na lekką konsystencję

Dodatkowo:
- raczej nie ma właściwości nawilżających czy wygładzających naskórek
- cena (ok. 60 zł za 250 ml) z jednej strony nie najniższa, ale za to same naturalne składniki
- tekturowe opakowanie na wewnętrznych ściankach ma mnóstwo praktycznych informacji dot. cellulitu, a raczej sposobów na jego wyeliminowanie

Jak już wspomniałam, o skuteczności będę mogła się wypowiedzieć, kiedy skończę butelkę :) Na razie ostro wcieram i masuję 2 razy dziennie.




5 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad zakupem tego serum ale zdecydowałam się na eveline czekam na opinię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam raczej bez zastanowienia:) Traktuję to jako dodatek, bo na moje uda najbardziej pracuję na ćwiczeniach, przynajmniej 4 razy w tygodniu.

      Usuń
  2. Witam dziewczyny:) Od 2 dni zaczynam sprawdzać działanie tego Serum Antycellulitowego z Tołpy. Przez miesiąc codziennie zamierzam wmasowywać serum w uda i pośladki masażerem (http://disport.pl/10562-masazer-magnetyczny-na-podczerwien-nowy-styl-zycia.html),mam identyczny ale na szczęście udało mi się go kupić taniej. Dodam,że na masaż poświęcam po 10minut na każdą nogę i pośladki!
    Zaraz zmierzę uda i sprawdzę czy rzeczywiście jak obiecuję producent :
    - redukuje cellulit utrwalony do - 20 % i o 1,5 stopnia (skala 0-3)
    - zmniejsza obwód uda do - 2 cm.
    Odezwę się za miesiąc i napiszę szczerą opinie czy warto inwestować w ten kosmetyk....gdyż nie jest on tani, ja zapłaciłam 51zł w promocji w Rossmannie. Acha i dodam także że 3 razy w tygodniu poświęcam swój czas na ćwiczenia aerobowe na siłowni( orbitrek,bieżnia,brzuszki,rowerek) tak po ok.1h do 1,5h . Więc czekajcie na opinie miesiąc. Dam znać:) pozdrawiam Magda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. acha zapomniałam dodać opinii (matysiu minał juz rok) po przetestowaniu tego SERUM. Otóż w skrócie-kasa wywalona w błoto,. nie działa nic,. mimo diety,ćwiczeń! Więc lepiej sobie kupić ładną bluzkę !

    OdpowiedzUsuń