poniedziałek, 13 maja 2013

She runs the night!

Nocny kobiecy bieg w Warszawie - NIKE she runs the night:
http://www.sherunsthenight.pl/


Jestem zdruzgotana, bo bieg odbywa się 9 czerwca, a jest to dzień urodzin mego towarzysza życia. Urodziny są okrągłe (zmiana kodu itp:P), więc już od paru dni planuję różniste atrakcje na ten dzień i wieczór, chcę, żeby był wyjątkowy i tylko i wyłącznie nasz. A tu taka impreza... 

Zapowiada się świetnie: "bieg, niespodzianki, atrakcje, strefa relaksu", "Każda Uczestniczka SHE RUNS THE NIGHT będzie mogła 9 czerwca poczuć się wyjątkowo, zarówno podczas biegu, jak i w elitarnym miasteczku z atrakcjami, przygotowanym w strefie mety"

Oprócz tego treningi przed biegiem:https://www.facebook.com/NikeRunningPoland/app_569313746436316

No i tu już mam większą szansę, któryś wtorek na pewno znajdę, chociaż w kalendarzu na każdy dzień jest coś wpisane:)

Tak czy inaczej mam podejrzenia graniczące z pewnością, ze będzie super. Więc zapraszam na treningi i bieg:) A tymczasem kończę i razem z Mel B rzeźbię brzuch i pośladki:))

Ach! i jeszcze fit zestaw od NIKE w prześlicznych kolorach:







2 komentarze:

  1. Czasem tak w życiu bywa. Ja musiałam cały weekend niańczyć moją połówkę, bo chora. Szkoda mi było weekendu, ale co mogę zrobić? Kocham go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie:) spróbuję wbić się na parę treningów i już :)

      Usuń