wtorek, 4 czerwca 2013

Ćwiczenia do góry nogami

Kilka dni temu natknęłam się na coś takiego:

The No Squats Belly, Butt, and Thighs Workout

Zamieszczę więc ćwiczenia i opisy, a oprócz tego podaję link do źródła:


http://www.prevention.com/fitness/strength-training/love-your-lower-body






Dla najlepszych efektów należy ćwiczyć 4-5 razy w tygodniu, każde ćwiczenie powtarzając 10 razy.


1. Kładziemy się przy ścianie, tak, aby końce palców dotykały ściany. Zginamy nogi w kolanach pod kątem prostym, stopy na ścianie. Podnosimy tyłek i prawie całe plecy, łopatki zostawiając na ziemi. Bierzemy głęboki wdech i na wydechu wracamy do pozycji wyjściowej.







2.  Kładziemy się przy ścianie, tyłek dotyka ściany, nogi wyprostowane. Lewą nogę przesuwamy maksymalnie na lewo, wracamy powoli, następnie prawą maksymalnie w prawo i wracamy.





3. Pozycja wyjściowa jak w poprzednim ćwiczeniu. Prawą ręką sięgamy do lewej stopy, następnie odwrotnie - lewa ręka, prawa stopa.





4. Pozycja wyjściowa jak ćwiczeniu nr 2. Następnie podnosimy tyłek i plecy, łopatki zostają na podłożu, ściany dotykamy tylko piętami. Raz lewą, raz prawą nogę, wyciągamy maksymalnie do przodu. Nogi muszą być proste.





5. Kładziemy się z tyłkiem przy ścianie, następnie unosimy tyłek i dolną część pleców. Nogi umieszczamy na ścianie nieco wyżej, pamiętając o kącie prostym w kolanach. Lewą stopę umieszczamy na prawym kolanie. Pracując prawą nogą wykonujemy ruchy pulsacyjne, powtarzamy 20 pulsów na każdej stronie.




Wykonałam dziś pierwszą serię. Czuję, że mięśnie pracują. I zawsze to coś nowego, urozmaicenie w ćwiczeniach. Pobawię się w ten sposób, a po jakimś czasie opowiem jak było, ok? :)



20 komentarzy:

  1. jedynie cwiczenie, ktore wykonuje przy scianie to przysiad na ok. 1 minute czas wyprobowac te cwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takich ćwiczeniach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też natknęłam się na to przypadkiem. Ameryka ojczyzną wynalazków:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł nie słyszałem jeszcze o czymś takim , wygląda efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię do mojego spisu blogów o odchudzaniu :)
    www.spis-blogow-odchudzanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie:) Banner dodany, formularz wysłany:)

      Usuń
  6. Ciekawe ćwiczenia! Kiedyś i ja się tak "pobawie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jedynie rowerkiem stacjonarnym się katuję:)
    Nominowałam Cię do akcji Liebster Blog:)
    Zapraszam http://lazurowakosmetyczka.blogspot.com/2013/06/akcjaliebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe ćwiczonka przydadzą się w sam raz ;D
    Pozdrawiam - Cam z http://beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy blog :) będę wpadać częściej i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie katuje Mel B ;) i chyba nie przestanę :)

    __________________________________________
    Pozdrawiamy, zapraszamy i obserwujemy ;)
    http://www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Witajcie jeżeli byście miały ochotę i czas to zapraszam na mojego bloga o odchudzaniu, zdrowym trybie życia i o dobrym odżywianiu się. www.bede-szczupla-zobaczycie.blogspot.com
    Zapraszam serdecznie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne urozmaicenie;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziwne ćwiczenia, ale moim zdaniem dadzą radę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłość, kariera i odchudzanie; zapraszam na mojego bloga i sposób dzięki, któremu schudłam http://zdrowe-skuteczne-odchudzanie.blog.pl/ http://track.acaiberry900.pl/product/AcaiBerry-900/?pid=129&uid=4300

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ćwiczenia ! ;) Pozdrawiam. ;* Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ćwiczymy crossfit na codzień, a dodatkowo stosuje zbilansowaną dietę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Biz müxtəlif sağlamlıq problemləri müalicə üçün təmin olunub və taxıl tamamilə xəstəliyi müalicə edə biləcək bir dərman istifadə edərək, bir vasitə təmin edir.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń