niedziela, 24 marca 2013

Zaczynamy:)

Jestem mega podekscytowana blogowym pomysłem:)

Od zawsze czytałam i śledziłam wiele blogów (jedne mniej regularnie, inne bardziej) i podziwiałam dziewczyny, które je prowadzą - za pasję, wytrwałość, pomysłowość. Wiele z nich czerpałam, kiedy miałam jakiś problem, albo z czymś sobie nie radziłam bardzo pomocny był fakt, że są osoby, które zmagają się tak jak ja. I dają radę:) To mocno motywuje:)


Postanowiłam więc dzielić się tym, co mam, "nakręcać się" pozytywnie, nie odpuszczać łatwo (bo skoro chwalę się, że chodzę na basen i siłownię, że mam nowe buty itp., to co potem napiszę na blogu? Że nie ćwiczyłam bo mi się nie chciało? Ha ha, nie ma opcji, prawda? :D)


Tak czy inaczej - zaczynam! Jestem pełna zapału, optymizmu i pomysłów!

Trzymajcie kciuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz