poniedziałek, 25 marca 2013

Niebawem:)



Już niedługo niedługo, bo za tydzień przychodzi do mnie mój własny MultiSport.




Mam już zarys planu zajęć, z jakich będę korzystać i gdzie:

  • aquarobic - bardziej przydałoby się pływanie, ale pływam za słabo, żeby czerpać z tego przyjemność; jednak lubię się ciapać w wodzie, więc będzie aqua. Poza tym zawsze po zakończonych zajęciach mam wrażenie, że moje uda są bardzo jędrne i że wykonałam kawał dobrej roboty:)
  • siłownia - powrót po wieeelu latach:) zobaczymy jak to będzie....
  • fitness - TBC, ABT - spróbuje kilku opcji, a potem pewnie zdecyduję się na jedną

Mam też ochotę na zumbę - od czasu do czasu - i pilates - zdecydowanie brakuje mi rozściągliwości, a oprócz tego vacu - bieżnia pod ciśnieniem, z podczerwienią. Podobno szał, jestem ciekawa.
Czyli będzie coś więcej oprócz Mel B w domu, przed laptopem:)

I kilka motywacji - żebym wiedziała, dokąd zmierzam:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz